نكاتي كه قبل از خريد داكت اسپليت ال جي باكيفيت سايت تاسيسات دات كام بايستي در نظر گرفت

بهترين اخبار و اطلاعات جامع لوازم خانگي را در اينجا بيابيد

نكاتي كه قبل از خريد داكت اسپليت ال جي باكيفيت سايت تاسيسات دات كام بايستي در نظر گرفت

۷۵ بازديد

داكت اسپليت ال جي براي داشتن هواي بهاري در محيط حتي در گرمترين روزهاي سال يك انتخاب عالي است. هرچه تابستان‌ها گرم‌تر مي‌شوند و زمستان‌ها سردتر مي‌شوند، بسياري از افراد به دنبال تهويه مطبوع مناسب هستند و آرزوي دماي متوسط 24 درجه دارند. اسپليت هاي داكتي يا داكت اسپليت يكي از محبوب‌ترين سيستم‌هاي تهويه هوا است. سرما و گرماي معتدل و مداوم، سر و صداي كم، گرد و غبار كمي و تميز بودن و موارد مشابه باعث شده است كه داكت اسپليت امروز بسيار محبوب شود.

 

LG به عنوان يكي از توليد كنندگان پيشرو در لوازم خانگي، داراي داكت اسپليت هاي با كيفيت بالا در خط توليد خود است. كاتالوگ داكت اسپليت ال جي در انواع و مدل‌هاي مختلفي در بازار موجود است كه مي‌توانيد با توجه به كاربرد خود، مدل بهينه خود را انتخاب كنيد. تمام محصولات ال جي در كره ساخته مي‌شوند و در بالاترين سطح كيفيت ارزيابي مي‌شوند. در ادامه برخي از ويژگي‌هاي داكت اسپليت ال جي را معرفي خواهيم كرد.

 

تنوع براي هرسليقه اي 

 

داكت اسپليت ال جي در مدل‌هاي مختلف، با قابليت‌ها و در اندازه‌هاي مختلف مونتاژ و توليد مي‌شود. بنابراين، مي‌توانيد داكت اسپليت خود را متناسب با كاربر خود انتخاب كنيد. به طور كلي، اندازه و توان الكتريكي يك داكت اسپليت مهم‌ترين فاكتور در خريد شما خواهد بود. مدل‌هاي باريك كمترين اندازه و قدرت را دارند و مدل‌هاي Big Duct بيشترين قدرت و اندازه را دارند. اگر فضاي كمي داريد و به نيروي زياد احتياج نداريد، مي‌توانيد يك مدل باريك را انتخاب كنيد.

 

مدل‌هاي باريك داراي قدرت 5 تا 10 كيلو وات هستند. همچنين موتور تهويه خارجي آنها از نظر اندازه كوچك است و اگر فضاي شما بزرگ است مي‌توانيد در محدوده 15 تا 23 كيلو وات يكي از مدل‌هاي داراي قدرت الكتريكي را انتخاب كنيد. اين مدل‌ها به عنوان مدل‌هاي Big Duct شناخته مي‌شوند. چه داكت اسپليت LG Slim يا يك داكت بزرگ را انتخاب كنيد، تهويه هوا با بهترين كيفيت انجام مي‌شود.

 

LG Duct Splits تهويه هوا را با ميانگين 12.5 متر مكعب در دقيقه انجام مي‌دهد. اين تهويه از هواي راكد جلوگيري مي‌كند و جريان هواي مطبوع را براي شما به ارمغان مي‌آورد.

 

فناوري ساخت داكت اسپليت ال جي 

 

استفاده از فناوري اينورتر باعث شده است كه بسياري از مدل‌هاي Duct Split LG داراي چندين مزيت نسبت به مدل‌هاي قديمي باشند. ساخت و مهندسي بدنه دستگاه و همچنين اتصالات و سيستم تغذيه آن كاملاً بهينه و ايده ال است. ابعاد داكت داخلي ال جي 900*190*700 ميلي متر است و وزن آن حدود 23 كيلوگرم است. شما مي‌توانيد همزمان با كمترين فضاي، در زير سقف كاذب، گرمايشي و سرمايش داشته باشيد.

 

همچنين به دليل داشتن درجه انرژي A از كمترين ميزان مصرف انرژي استفاده كنيد. امكان اتصال به كويل ها و مخازن آب گرم براي تأمين تهويه مطبوع بالا در روزهاي سرد زمستان بسيار ساده‌تر بوده و نياز به مصرف انرژي كمتري دارد. چنين مواردي به دليل كارآيي داكت اسپليت هاي ال جي از فناوريهاي فعلي كمپرسور اينورتر است. همچنين استفاده از اين داكت اسپليت ها با گازهاي كمتر خطرناك و كارآمد مانند R-410A باعث كاهش مجدد هزينه‌ها و در صرفه جويي در شما مي‌شود.

 

استفاده لذت بخش از داكت اسپليت ال جي 

 

تأمين هواي خنك اگر همراه با سر و صداي كم و الودگي كم باشد لذت بخش است. LG Duct Split همچنين امكان تهيه هواي تازه از طريق لوله‌هاي Fresh Air را دارد. بنابراين، ضمن استفاده از داكت اسپليت خود، با كمترين ميزان گرد و غبار، الودگي، گازهاي مضر و غيره مواجه خواهيد شد. همچنين مي‌توانيد به راحتي به LG Duct Split متصل شويد.

 

برنامه عملياتي دستگاه خود را براي هفته آينده مشخص كنيد، سنسورهاي دما را براي تثبيت دما فعال كنيد و حتي عملكرد دستگاه را از طريق تلفن هوشمند خود نظارت كنيد. همه اينها در كمترين ميزان الودگي صوتي و سر و صدا. حجم خروجي داكت اسپليت هاي ال جي بيش از 40 دسيبل نخواهد بود. به آهستگي نسيم بهاري!

 

جمع بندي 

 

LG Duct Split به دليل ظرفيت تهويه مناسب و همچنين قابليت‌هاي بي شماري كه بر روي آن نصب مي‌شود، در مكان‌هايي كه نياز به دريافت خنك كننده، گرمايش و تنظيم هوا به طور همزمان از يك دستگاه دارند، گزينه مناسبي است. همچنين طبق نظر كاربر مي‌توانيد بهينه‌ترين و كارآمدترين مدل را از بين مدل‌هاي مختلف LG Duct Split انتخاب كنيد.

 

سايت هدف:

https://www.airconditioning-online.com.au/product-category/ducted-air-conditioners-air-conditioning-online/lg-ducted-air-conditioners/

 

http://bsair.com.au/wp-content/uploads/2014/01/2013_Ducted_Brochure-1.pdf

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.