تعداد مصدومان حريق گمرك اسلام قلعه مشخص نيست/اعلام نيازسركنسولي كابل براي اطفاءحريق هوايي

۸ بازديد

سخنگوي سازمان اورژانس كشور گفت كه در چارچوب آيين اسلام كالا در افغانستان تعدادي كاميون به آتش كشيده شده است. موذنبا خالدي در مصاحبه با دنياي 77 ، وي در اين زمينه گفت: اگرچه تعداد آتش سوزي ها در مرز دوغرون اسلام كالا افغانستان كه هم مرز با ايران است ، متفاوت است ، اما …

تعداد مصدومان حريق گمرك اسلام قلعه مشخص نيست/اعلام نيازسركنسولي كابل براي اطفاءحريق هوايي https://d77.ir/تعداد-مصدومان-حريق-گمرك-اسلام-قلعه-مشخ/ دنياي 77 Sun, 14 Feb 2021 23:05:29 0000 حوادث و رويداد https://d77.ir/تعداد-مصدومان-حريق-گمرك-اسلام-قلعه-مشخ/ سخنگوي سازمان اورژانس كشور گفت كه در چارچوب آيين اسلام كالا در افغانستان تعدادي كاميون به آتش كشيده شده است. موذنبا خالدي در مصاحبه با دنياي 77 ، وي در اين زمينه گفت: اگرچه تعداد آتش سوزي ها در مرز دوغرون اسلام كالا افغانستان كه هم مرز با ايران است ، متفاوت است ، اما …

سخنگوي سازمان اورژانس كشور گفت كه در چارچوب آيين اسلام كالا در افغانستان تعدادي كاميون به آتش كشيده شده است.

موذنبا خالدي در مصاحبه با دنياي 77 ، وي در اين زمينه گفت: اگرچه تعداد آتش سوزي ها در مرز دوغرون اسلام كالا افغانستان كه هم مرز با ايران است ، متفاوت است ، اما مشخص است كه اين تعداد در 4 تا 4 كاميون است.

وي ادامه داد: آنچه مشخص است اين است كه احتمالاً تعداد مجروحان بيشتر است. بنابراين ما چند كار انجام داديم. در حال حاضر شش آمبولانس در تايباد مستقر شده اند ، اين نقطه صفر مرزي است. من دو آمبولانس و دو اتوبوس ارسال كرده ام بالگرد گناباد با متخصصان فوريت هاي پزشكي و پرستاران اورژانس و تجهيزات لازم به تايباد اعزام شده است.

وي افزود: بيمارستان 16 تختخوابي در تاي آباد 100 درصد در حالت آماده باش قرار دارد و از طرف ديگر مراكز عملياتي وزارت بهداشت در حيدرآباد ، ترابات جام ، گناباد ، مشهد و تهران همگي در حالت آماده باش هستند.

سخنگوي سازمان اورژانس كشور گفت: تاكنون سه افغان مصدوم در اين حادثه براي معالجه به كشورمان بازگشتند. بيمارستان صحرايي مشهد نيز آماده اعزام نيرو است. ما در حال حاضر با سركنسولگري در هرات و كابل در حال برقراري ارتباط هستيم كه اولويت اول در نظر گرفتن تعداد بيشتري آتش نشان و خاموش كننده هاي هوا بيشتر است.

وي ادامه داد: هنوز تعداد مجروحان مشخص نيست اما برنامه هاي تخليه مجروحان در دستور كار است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.