آرشیو دی ماه 1398

بهترين اخبار و اطلاعات جامع لوازم خانگي را در اينجا بيابيد

امكانات ماشين ظرفشويي توكار بوش مدل SMV88TX36E (بخش دوم)

۷۴ بازديد

 

تنظيم زمان برنامۀ شروع به كار

به وسيله برنامه Delayed Start در ماشين ظرفشويي سفيد بوش مدل SMV88TX36E، اين امكان را در اختيار داريد تا زمان شروع فعاليت ماشين ظرفشويي‌تان را تنظيم كنيد. به راحتي زمان شروع به كار ماشين ظرفشويي‌تان را با تأخيري كه در نظر داريد، تعيين كنيد تا ماشين براساس آن، شروع به شستشوي ظروف كند. به اين ترتيب در هر موقعي از روز، چه در موقعي كه در محل كار مشغول به كار كردن هستيد و يا در هنگام شب مشغول خوابيدن باشيد، ماشين ظرفشويي‌تان به سهولت شروع به شستن ظروف مي‌كند. علاوه بر اين، پس از شروع شستشو، ماشين به وسيلۀ LEDهايي كه مي‌توانيد نور آنها را بر روي زمين تماشا كنيد، به شما در مورد زمان باقي‌مانده از شستشو به صورت ساعت و دقيقه اطلاع مي‌دهد.

امكانات ماشين ظرفشويي توكار بوش مدل SMV88TX36E (بخش اول)

۸۶ بازديد

 

ماشين ظرفشويي توكار بوش مدل SMV88TX36E با ظرفيت 13 نفره و رده انرژي +++A وسيله اي حرفه اي و توكار بوده و مناسب براي كساني است كه آشپزخانه هاي يكدست و يك رنگ مي پسندند. داخل ظرفشويي 88TX36E، سه سبد تعبيه شده كه سبد پلاستيكي براي قرارگيري قاشق و چنگال و دو سبد ديگر براي قرارگيري ظروف و قابلمه مي باشند. ويژگي منحصر به فرد ظرفشويي بوش وجود ماده اي معدني به نام زئوليت بوده كه رطوبت باقيمانده روي ظروف را به حرارت تبديل مي نمايد و علاوه بر خشك نمودن كامل ظروف، زمان شستشو را نيز كاهش مي دهد. پنل ظرفشويي توكار بوش به صورت لمسي و داخل درب تعبيه شده كه توسط آن مي توانيد برنامه هاي شستشو و گزينه هاي ويژه را انتخاب نماييد. برنامه هاي شستشو شامل شستشوي بي صدا، شستشوي قوي، شستشوي ظروف شيشه اي، شستشوي سريع، شستشوي اقتصادي، شستشوي اتوماتيك، شستشوي 1.5 ساعته و پيش شستشو مي باشد.

معرفي ماشين ظرفشويي بكو مدل DFN28320 (بخش سوم)

۱۱۲ بازديد

 

قفسه هاي قابل جابجايي فنجان 

در اين بخش قفسه هاي فنجان ظرفشويي بكو مي توانند راه را براي جاي دادن حجم بيشتر ظروف با اندازه بزرگ باز كنند و فضاي گسترده تري از ظرفشويي را در اختيار كاربران قرار دهند. قفسه هاي فنجان ظرفشويي بكو به راحتي قابل تغيير مي باشند و با قرار دادنشان در قسمت پايين ظرفشويي سبد اضافه براي ظروف بزرگتر ايجاد مي شود.

عملكرد بخار براي خشك كردن 

بعضي از ظروف به دليل جنس خاصي كه دارند در پايان كار ظرفشويي حالت خشك به خود مي گيرند. جهت جلوگيري از اين حالت با پايان يافتن كار ظرفشويي، Steam Gloss® دست به كار مي شود و با استفاده از حرارت لازم چكه هاي آب رويشان را خشك مي كند. تابع Steam Gloss® علاوه بر اين به براق و درخشان كردن ظروف كمك مي كند.

معرفي ماشين ظرفشويي بكو مدل DFN28320 (بخش دوم)

۱۰۶ بازديد

 

برنامه نصف ظرفيت 

اگر خانواده كم جمعيتي داريد و پس از هر وعده غذايي تعداد ظروف كمي براي شستن انباشته مي شوند، بهترين گزينه انتخابي، شستشوي نصف ظرفيت ظرفشويي مي باشد. همراه با اين خصوصيت ظروف تنها در قسمتي از ظرفشويي جاي مي گيرند و علاوه براينكه ظروف را با دقت بالا مي شويد؛ در عين حال در وقت و انرژي نيز صرفه جويي به عمل مي آورد.

ظرفشويي بكو با توليد صداي فوق العاده كم

يكي از بهترين خصوصيات ظرفشويي بكو DFN28320 عملكرد مناسب صداي كم است. ميزان نويز ايجاد شده توسط ظرفشويي بكو 43 دسي بل مي باشد كه اگر دستگاه در آشپزخانه باز شروع به فعاليت كند صداي كمي توليد مي كند.

معرفي ماشين ظرفشويي بكو مدل DFN28320 (بخش اول)

۹۸ بازديد

 

ماشين ظرفشويي بكو DFN28320 در حال حاظر يكي از پرطرافدارترين دستگاه هاي اين شركت مي باشد. تعداد 8 برنامه مختلف شستشو براي ظرفشويي بكو در نظر گرفته شده است كه به وسيله هر كدام، شستشوي كاملاً تميز و پاكيزه اي را تجربه خواهيد كرد. بكو براي ظرفشويي 13 نفره اش موتور ProSmart Inverter در نظر گرفته كه علاوه بر طول عمر بالا؛ در عين حال ميزان انرژي پايين تري نسبت به ديگر موتورها مصرف مي كند. از طرفي با قابليت خشك كردن ظروف، در زمان اتلاف شده صرفه جويي مي شود. حال اگر نگران شستن كاملاً تميز ظروف هستيد؛ بكو اين مشكل را با جاي دادن 6 دماي مختلف شستشو برايتان حل كرده است. از ديگر خصوصيات برجسته اين ظرفشويي مي توان به سنسور ECO به منظور صرفه جويي در انرژي، 3 اسپري شستشو، قابليت شروع با تاخير تا 24 ساعت، نمايش شاخص نمك و قفسه هاي قابل تنظيم اشاره كرد.

مشخصات ماشين ظرفشويي بكو مدل DFN 28220 W

۱۰۷ بازديد

ماشين ظرفشويي 12 نفره مبله بكو مدل DFN 28220 W، با عملكرد نسبتا كم‌صدا و شاخص مصرف انرژي A++ بوده و از جمله ماشين ظرفشويي هايي است كه به دليل ويژگي هاي منحصر به فرد خود، ضمن مصرف آب و انرژي پايين، گزينه مناسبي براي افرادي است كه علاوه بر هزينه‌ها، در وقت خود نيز صرفه‌جويي مي‌كنند. جنس محفظه داخلي اين دستگاه استيل است و به طبقات مجزا تقسيم شده است. رنگ دستگاه سفيد مي‌باشد و اين خود ويژگي قابل ‌توجهي براي مشتريان است. صفحه نمايشگر اين ماشين ظرفشويي كه به‌صورت LED طراحي شده است، نشان‌ دهنده مدت‌ زمان باقي‌مانده فرآيند شستشو مي‌باشد كه به‌صورت دكمه‌اي (مكانيكي) قابل تنظيم است. صداي توليدي اين ماشين ظرفشويي در بيشترين ميزان خود به ۴۷ دسي‌بل مي‌رسد كه در نوع خود كم‌نظير است. مصرف آب پايين دستگاه كه به ميزان ۱۲ ليتر در هر سيكل شستشو است و مصرف انرژي ۲۵۸ كيلووات ساعت در سال، ديگر ويژگي قابل ‌توجهي است كه در كنار راندمان بالا، صرفه اقتصادي را به همراه مي‌آورد.

بررسي ماشين ظرفشويي 15 نفره بكو مدل DFN28420 (بخش دوم)

۱۱۶ بازديد

 

موتور اسمارت اينورتر در 28420 بكو

يكي از افتخارت شركت بكو موتور اسمارت اينورتر در محصولاتش مي باشد. اين موتور بدون تمسه هم صداي كمتري (43 دسي بل) دارد و هم قدرت بيشتر. از طرفي ديگر از نظر مصرف انرژي بسيار كارا و بازدهي بالايي دارد، به طوري كه گريد مصرف انرژي ظرفشويي 28420 بكو به ++A رسيده است. پس با ظرفشويي بكو نه تنها انرژي كمتري مصرف مي كنيد، بلكه قدرت بيشتري براي شستن ظرف ها در اختيار شماست، تازه صداي بسيار آرام‌تري خواهيد شنيد.

قابليت تنظيم ارتفاع قفسه ها در 28420 بكو

انعطاف پذيري و قابليت تنظيم ارتفاع سبدهاي ظرفشويي DFN28420 اين اجازه را به كاربر مي دهد كه استفاده موثرتري از ظرفشويي و ظرفيت كلي آن بكند. اگر ظروف بزرگتر در حالت عادي ميان قفسه ها جا نمي‌شوند براحتي با تغيير ارتفاع قفسه، مي توان جاي كافي را براي ظروف بزرگ‌تر باز كرد. همچنين مي توان از قفسه ي بالايي ظرفشويي نهايت استفاده را برد و حتي براي شستن ظرف هاي بزرگ نيز استفاده كرد.

بررسي ماشين ظرفشويي 15 نفره بكو مدل DFN28420 (بخش اول)

۱۱۹ بازديد

 

پيشرفت فناوري دنياي ظرفشويي ها را دست خوش تغييرات زيادي كرده است، به گونه اي كه فناوري هاي بسيار جديد و كاربردي در ظرفشويي هاي امروزي مشاهده مي شود. ماشين ظرفشويي بكو 28420 يكي از ظرفشويي هاي باكيفيت و پرطرفدار ترك است كه از ظاهري بسيار زيبا و خوش رنگ بهره برده است. طراحي خارجي و پنل لمسي LED كار با اين دستگاه شستشوي ظروف را بسيار جذاب تر مي كند. موتور اينورتر بكار رفته در ماشين ظرفشويي بكو 28420 مصرف انرژي، آب و همچنين صدا را به صورت پيشرفته كاهش داده است و عملكرد و سرعت ظرفشويي را بالا مي برد. اين ماشين ظرفشويي ترك بر چسب انرژي ++A را از آن خود كرده است كه با مصرف انرژي 270 كيلووات در سال و 2660 ليتر مصرف سالانه آب مدل 28420 در ليست كم مصرفترين ظرفشويي هاي بكو قرار مي گيرد. لازم به بيان است كه ماشين ظرفشويي 28420 از 8 برنامه شستشوي متنوع بهره مي برد كه قادر است در موقعيت هاي مختلف بهترين شستشو را انجام دهد. قفل كودك و تشخيص كثيفي ظروف از قابليت هاي پركاربرد ديگر اين سيستم شستشوي ظروف هستند.

معرفي ماشين ظرفشويي ۱۵ نفره بكو مدل DFN6841S

۱۰۱ بازديد

ماشين ظرفشويي ۱۵ نفره بكو مدل DFN6841S با ميزان صداي ۴۷ دسي بل و ميزان مصرف انرژي سالانه ۲۳۴ كيلووات ساعت مي تواند در شمار كم صداترين و بهينه ترين ظرفشويي هاي موجود در بازار قرار بگيرد. اين ماشين ظرفشويي داراي بازدهي بالا با كلاس انرژي برابر با A+ مي باشد. همچنين داراي ۸ برنامه شستشو شامل شستشوي قوي و شديد (Intensive)، شستشوي معمولي (Normal)، شستشوي اقتصادي (Eco)، شستشوي ظروف شيشه‌اي و حساس (Glass)، شستشوي سريع (Rapid)، آبكشي و خيساندن (Soak)، شستشوي اتوماتيك (Automatic)  و قابليت سنجش ميزان كثيفي بابت كثيف نماندن وضدعفوني شدن ظروف مي باشد. برنامه شستشوي اقتصادي (Eco) از آب و انرژي كمتري استفاده مي‌كند و براي ظروفي با درجه كثيفي متوسط به كار مي رود. برنامه‌ي شستشوي شديد و يا (Intensive) جهت شستشوي ظرف‌هاي بسيار كثيف استفاده مي شود، بدين صورت كه دماي آب وارد شده به داخل ظرفشويي توسط هيتر داخلي بالا مي‌رود و هر نوع چربي، آلودگي و باكتري از روي ظروف حذف مي شود.

معرفي ماشين ظرفشويي 15 نفره AEG مدل F99719WOP

۹۵ بازديد

 

امروزه ماشين ظرفشويي يكي از ملزومات اساسي آشپزخانه هر خانه اي به شمار مي آيد و همين امر بسياري از شركت ها را بر آن داشته تا با تلاش روزافزون و بكارگيري تكنولوژي روز دنيا، محصولات متنوع و باكيفيتي را متناسب با سلايق گوناگون به بازارعرضه نمايند. ماشين ظرفشويي آاگ مدل F99719WOP به دليل داشتن ظرفيت ۱۵ نفره و بكارگيري تكنولوژي روز دنيا، امكان استفاده از ظرفشويي را براي يك خانواده پرجمعيت تا متوسط يا حتي ميهماني ها فراهم مي سازد و كمك شاياني به ميزبان مخصوصا در ميهماني ها خواهد نمود. ماشين ظرفشويي آاگ، سهولت در چيدمان ظروف و استفاده‌ي بهينه از فضاي طبقات را براي شما فراهم آورده است. اين محصول داراي رتبه انرژي +++A مي باشد. بازوي آب فشان ماهواره اي با حركت دوگانه چرخشي و تغيير مداوم زاويه دوش هاي پنج گانه، اسپري آب را به تمامي سطوح ظروف امكانپذير ساخته است و ظروف به بهترين شكل شسته خواهند شد. به همين دليل است كه تكنولوژي Pro-Clean به عنوان يكي از كارآمدترين فناوري هاي شستشوي ظروف در دنيا نام برده مي شود.