آرشیو فروردین ماه 1401

بهترين اخبار و اطلاعات جامع لوازم خانگي را در اينجا بيابيد

اپلیکیشن LG ThinQ خدمتی نو در هر زمان و مکان

۳ بازديد
با اپلیکیشن  LG ThinQ می‌توانید تمام لوازم هوشمند خود از اجاق گاز گرفته تا ماشین لباسشویی، یخچال و کولر گازی را کنترل کنید. حتی این ایده که شما می توانید لوازم خانگی خود را تنها با یک فرمان صوتی مدیریت کنید یا صفحه نمایش گوشی هوشمند را لمس کنید بسیار جذاب است، چه برسد به واقعی! خوشبختانه ال جی این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است و کاربر می تواند تمامی لوازم مجهز به  LG ThinQ را از هر موقعیت جغرافیایی و در هر زمانی از شبانه روز کنترل کند.
اپلیکیشن  LG ThinQ علاوه بر اینکه خانه ای هوشمند است، به شما کمک می کند تا از نظر ذهنی نیز راحت باشید. زیرا می دانید که با کمک این فناوری می توانید تکالیف را در اولویت قرار دهید و آن ها را به ساده ترین شکل و تنها با یک اپلیکیشن موبایل کنترل کنید. این فناوری در واقع خانه شما را به خانه ای در آینده تبدیل می کند که در آن می توانید همه چیز از آشپزخانه تا اتاق خواب را در یک موبایل تحت کنترل خود داشته باشید.

معرفی محصولات اسمگ

۸ بازديد

در سال 1948  و در شهر گواستلا ایتالیا ،فردی به نام ویتاریو برتازونی که یک آهنگر بود شروع به ساختن اجاق گاز کرد. اسمگ مخفف چند کلمه ایتالیایی Smalterie Metallurgiche Emiliane Guastalla به معنی کارخانه فلز کاری گواستلا است که به مرور زمان این برند به این نام معروف شد . برند اسمگ محصولاتی را تولید کرده است که از کیفیت فوق العاده و طراحی بسیار جذابی و کلاسیک برخوردار هستند .. مارک اسمگ در حال حاضر تنها کمپانی تولید کننده لوازم خانگی در ایتالیا است .

شعار برند  اسمگsmeg : تکنولوژی همراه با زیبایی است و تا امروز موفق به گرفتن 10 جایزه طراحی معتبر دنیا شده است.