قيمت و خريد تلويزيون سوني 85x90j

بهترين اخبار و اطلاعات جامع لوازم خانگي را در اينجا بيابيد

قيمت و خريد تلويزيون سوني 85x90j

۱۷ بازديد

تلويزيون سوني 85X90J داراي تكنولوژي Dolby Atmos نيز مي باشد و همين موضوع باعث توليد صداي فراگير تر مي شود و شما هنگام تماشاي تلويزيون در صحنه ها غوطه ور خواهيد شد. اين تلويزيون به كمك مجموعه اي از پردازش هاي صدا و سيستم صوتي و بلندگوهاي پيشرفته اي كه دارد، توانايي پخش صداي هر …

قيمت و خريد تلويزيون سوني 85x90j https://titr-news.ir/2021/12/price-and-buy-sony-85x90j-tv/ تيتر نيوز Fri, 17 Dec 2021 09:15:07 0000 اخبار كسب و كار عمومي https://titr-news.ir/?p=17478 تلويزيون سوني 85X90J داراي تكنولوژي Dolby Atmos نيز مي باشد و همين موضوع باعث توليد صداي فراگير تر مي شود و شما هنگام تماشاي تلويزيون در صحنه ها غوطه ور خواهيد شد. اين تلويزيون به كمك مجموعه اي از پردازش هاي صدا و سيستم صوتي و بلندگوهاي پيشرفته اي كه دارد، توانايي پخش صداي هر …

تلويزيون سوني 85X90J داراي تكنولوژي Dolby Atmos نيز مي باشد و همين موضوع باعث توليد صداي فراگير تر مي شود و شما هنگام تماشاي تلويزيون در صحنه ها غوطه ور خواهيد شد. اين تلويزيون به كمك مجموعه اي از پردازش هاي صدا و سيستم صوتي و بلندگوهاي پيشرفته اي كه دارد، توانايي پخش صداي هر محتوايي به صورت فراگير را دارد، حتي در صورتي كه محتوا به صورت ذاتي چند كاناله نباشد.

در ادامه در مورد هر كدام از پردازش هاي گفته شده توضيحات بيشتري خواهيم داد، با ما همراه باشيد. تلويزيون سوني W800G دارايكيفيت تصوير Full HD، موتور ارتقاء تصويرX-Reality™ PROوسرعت رفرشتصوير 60 هرتز مي باشد. تلويزيون سوني مجهز به توان صداي 10 وات و موتور پردازش صداي ClearAudio است. قابليت اتصال به اينترنت،سيستم عامل اندرويدوجستجوي صوتيهم مربوط به بخش هوشمند تلويزيون سوني هستند.

سوني X9000j مدلي شيك

به اين ترتيب شما صدايي كاملا هماهنگ با تصوير در اختيار خواهيد داشت و در صحنه ها غوطه ور شده و حس واقع گرايانه تري را تجربه خواهيد كرد. تلويزيون 55X9000J مانند اكثر تلويزيون هاي 2021 و جديد سوني از برنامه Calman Ready پشتيباني مي كند. برنامه Calman Ready يكي از برنامه هاي حرفه اي در زمينه كاليبره كردن تلويزيون مي باشد.

در واقع افرادي وجود دارند كه شغلشان كاليبره كردن تلويزيون است تا محتواي چند رسانه اي به صورت دقيق و بسيار نزديك به واقعيت نمايش يابند. اين افراد مي توانند از طريق برنامه Calman Ready و تجهيزات تخصصي خود، تلويزيون X9000J را كاليبره كنند. براي استفاده از اين برنامه و كاليبره كردن تلويزيون احتياج به دانش كافي در اين زمينه داريد.

ريموت كنترل سوني مدل Rm

تكنولوژي هاي گفته شده جزو پردازش XR Contrast هستند كه به لطف پردازشگر Cognitive Processor XR ميسر مي شوند. اين پردازشگر به كمك پردازش XR Contrast صحنه ها و تصاوير در حال پخش را تجزيه و تحليل كرده و با توجه به داده هاي بدست آمده كنتراست، رنگ و عمق تصاوير و صحنه ها را بهبود مي بخشد. پردازشگر قدرتمند و جديد سوني همانند چشم انسان اينكار را انجام مي دهد و باعث توليد تصاوير و صحنه هاي فوق العاده واقعي مي شود.

سيستم عامل تلويزيون سوني مدل X9000j اسمارت

حجم زيادي از داده ها را بدون آنكه اصلا نياز باشد از كابل استفاده كنيد و تنها با اين برنامه ها به تلويزيون انتقال دهيد . كنترل صوتي از قابليت هايي است كه سروصداي زيادي به پا كرد و طرفداران زيادي دارد . با بكارگيري دستيار هاي صوتي مي توانيد با تلويزيون حرف بزنيد و تمام كارها و تغييراتي را كه مي خواهيد به اين روش اعمال كنيد، به طوري كه توانايي خلق محيطي بسيار عالي و پر كاربرد را براي كاربر فراهم مي كند.

با استفاده از اين سيستم عامل كاربر مي تواند از طيف وسيعي از نرم افزارها استفاده كند. اين تكنولوژي به كمك پردازشگر انحصاري و جديد سوني صحنه هاي اكشن و سريع فيلم ها و بازي ها را واضح و صاف نمايش مي دهد و از ايجاد تاري جلوگيري مي كند. تلويزيون هايي كه از اين تكنولوژي برخوردار نيستند، از روش BFI براي كاهش تاري تصاوير استفاده مي كنند.

اين روش تا حدودي از تاري تصاوير جلوگيري مي كند اما از طرفي ميزان روشنايي تصوير نيز كاهش مي يابد. اما سوني به كمك تكنولوژي XR Motion Clarity هر فريم را به صورت جداگانه پردازش كرده و از رنگ مشكي تنها در قسمت هايي از فريم كه نياز است تغيير كنند، استفاده مي كند. در نتيجه از ميزان روشنايي صفحه نمايش كاسته نمي شود و صحنه ها نيز كاملا شفاف و واضح پخش مي شوند.

بنابراين شما حتي به بلندگوهاي اضافه و يا ساندبار نيز براي تجربه صداي فراگير و سه بعدي احتياج نخواهيد داشت. سوني اين تلويزيون را به تكنولوژي Dolby Atmos و Dolby Audio نيز مجهز نموده تا بهترين كيفيت صدا را تجربه كنيد. سوني در اين تلويزيون از نسل دوم تكنولوژي Voice Zoom يعني Voice Zoom 2 استفاده نموده است.

تكنولوژي Voice Zoom 2 به خوبي صداي ديالوگ ها را تشخيص داده و آنها را تقويت مي كند تا شما به راحتي در هر شرايطي بتوانيد آنها را به خوبي بشنويد. تلويزيون 55X9000J مجهز به پردازشگر جديد و قدرتمند سوني يعني پردازشگر Cognitive Processor XR مي باشد. اين پردازشگر برخلاف ساير پردازشگرهاي استفاده شده در تلويزيون ها تا به امروز، از شيوه جديدي براي پردازش استفاده مي كند كه شباهت زيادي با پردازش مغز انسان دارد.

به مجموعه پردازش هايي كه گفته شد پردازش تصوير يا XR Picture گفته مي شود. سوني امسال پردازش هاي تصوير مختلف را دسته بندي كرده و سعي كرده كه از نظر مفهومي آنها را بهتر تعريف نمايد. پردازشگر Cognitive Processor XR به كمك پردازش هايي كه انجام مي دهد در هر لحظه صدها هزار عنصر و شيء مختلف در صحنه ها را شناسايي كرده و عمق، رنگ، كنتراست آنها را بهبود مي بخشد تا شما شاهد صحنه هاي واقعي باشيد.

در ادامه در مورد هر كدام از پردازش هاي گفته شده توضيحات بيشتري خواهيم داد. خريد تلويزيون سوني 85X90J توليد 2021 ميلادي، مجهز به سيستم عامل اندرويد و همچنين فناوري HDR. يكي ديگر از محاسني كه اين ويژگي دارد، براي مشاهده محتواي HDR بسيار مفيد است و در بهترين نمايشگرهاي بازي يافت مي شود.

به علاوه تكنولوژي هايي همچون DTS Digital Surround،Sound Positioning Tweeter، X-Balanced Speaker توانسته اند صدا را به خوبي تقويت كنند. با داشتنفناوري ACOUSTIC MULTI-AUDIO، علاوه بر بلندگوهاي تلويزيون ، دو تويتر موقعيت يابي صدا در كناره هاي تلويزيون ، صدا را بالاتر مي برند و صدا را براي يك تجربه غوطه ور تقويت مي سازد.

ديگر لازم نيست براي اينكه بهتر بشنويد ، صداي تلويزيون را زياد كنيد. تلويزيون سوني X90J با برخورداري از Voice Zoom ، صداها را براي گفتگوي واضح تر افزايش مي دهد؛ شما مي توانيد گفتگوي تلويزيوني را بدون افزايش صدا و با وضوح بيشتري بشنويد.

قيمت تلويزيون سوني 85X90j سايز 85 اينچ، صفحه نمايش Qled

تلويزيون ۸۵ اينچ سوني ۸۵X90j ويژگي‌ها و قابليت‌هاي بسيار گسترده‌اي دارد و از توان خروجي ۲۰ وات برخوردار است. اين صدا براي محيط‌هاي بزرگ كامل مناسب است اما شما مي‌توانيد با خريد ساندبار يا خريد اسپيكر‌هاي جداگانه صداي بسيار قدرتمندي را در خانه خودتان داشته باشيد. اين فناوري تكنولوژي بسيار حرفه‌اي و نوظهور است و مي‌تواند دامنه صدا را به ۳۶۰ درجه برساند و در نتيجه شما صداها را به صورت فراگير و چندبعدي دريافت مي‌كنيد.

قيمت تلويزيون سوني 85X90j سايز 85 اينچ

همينطور هنگامي كه شب مي شود و نور محيط كاهش پيدا ميكند، نور صفحه نمايش را به همان نسبت كاهش مي دهد تا چشمان شما از تماشاي تلويزيون خسته نشود و در عين حال كيفيت تصوير عالي را تجربه كنيد. سنسور نور در اكثر موبايل هاي هوشمند امروزي نيز وجود دارد و باعث مي شود در شرايط نوري مختلف شما بتوانيد صفحه نمايش موبايل و محتواي روي آن را به خوبي مشاهده كنيد.

تلويزيون هاي سوني هميشه از كيفيت ساخت و طراحي عالي برخوردار بوده اند و سوني تلويزيون هاي جديد خود را نيز به همين شكل ساخته است. با اينكه اين پايه ها بسيار باريك هستند اما به خوبي از تلويزيون نگهداري مي كنند. پايه هاي اين تلويزيون در 2 حالت قابل تنظيم هستند و شما مي توانيد با توجه به اندازه ميز تلويزيون خود آنها را تنظيم نماييد.

منبع :دوزين كالا مرجع فروش تلويزيون
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.