اتوبخارتفال FV4980

بهترين اخبار و اطلاعات جامع لوازم خانگي را در اينجا بيابيد

اتوبخارتفال FV4980

۲۳ بازديد

  • سيستم قطع خودكار: بله
  • سيستم ضدچكه: بله
  • بخاردهي عمودي: بله
  • سيستم ضد رسوب: خير
  • مخزن رسوب: خير
  • جنس كفه: سراميك

منبع سايت تاپ فروش بانه :
اتوبخارتفال FV4980

اتوبخارتفال FV4980 https://topfroosh.com/shop/اتوبخارتفال-fv4980/ https://topfroosh.com/shop/اتوبخارتفال-fv4980/#respond فروشگاه اينترنتي تاپ فروش Mon, 15 Feb 2021 18:57:34 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=948

  • سيستم قطع خودكار: بله
  • سيستم ضدچكه: بله
  • بخاردهي عمودي: بله
  • سيستم ضد رسوب: خير
  • مخزن رسوب: خير
  • جنس كفه: سراميك

منبع سايت تاپ فروش بانه :
اتوبخارتفال FV4980

 

معرفي اتوبخارتفال FV4980

اتو بخار تفال FV4980 يكي از مدل هاي هوشمند با توان موتور 2600 وات مي باشد. اين اتو بخار داراي توان و تكنولوژي Smart كه سبب مي شود اتو سريع تر گرم شود و با ايجاد بخار تا 40 گرم در دقيقه به راحتي چين و چروك ها را از بين مي برد. افزايش بخار لحظه اي نيز تا ميزان 180 گرم در دقيقه به محو شدن چروك هاي عميق تر كمك مي كند. اين اتو بخار با كمك تكنولوژي هوشمند به طور خودكار تنظيمات لازم براي ميزان بخار و دما را اعمال مي كند. اين تكنولوژي نوع پارچه را شناسايي مي كند بنابراين شما مي توانيد تمام لباس هايتان را بدون نياز به تنظيم دما به طور مرتب اتو كنيد.

تفال اين اطمينان را مي دهد كه لباس شما هيچ آسيبي نمي بيند. جنس كف دستگاه از دوريليوم ساخته شده است كه علاوه بر ضد خراش بودن تا ميزان 33% سرخردن روي پارچه ها را راحت تر مي كند. سوراخ هاي بخار فعال تر براي يك اتوكشي با راندمان بالا طراحي شده اند و به شما حداكثر توزيع بخار براي نتايج كارآمد را مي دهند. اتو تفال FV4980 يك عملكرد ضد چكه براي جلوگيري از نشت آب و ايجاد لكه ها و يك حالت ECO براي صرفه جويي در مصرف انرژي دارد. اين اتوي سازگار با محيط زيست براي افزايش ايمني در صورت عدم استفاده مي تواند به طور خودكار خاموش شود.

امكانات اتوبخار تفال 4980

 از اتوكردن راحت تر و سريع تر با اتو بخار تفال 4980 لذت ببريد. اتو بخار {Tefal FV4980}  در حالت پيوسته تا ميزان ۴۰ گرم در دقيقه بخار توليد مي كند و در حالت بخاردهي لحظه‌اي اين ميزان تا ۱۸۰ گرم در دقيقه هم مي رسد كه عميق ترين چروك ها را از بين مي برد. همچنين تفال براي افزايش ايمني، اين اتوي بخار را به تكنولوژي خاموش‌ شدن خودكار نيز تجهيز كرده است. سيستم ضد چكه از ديگر ويژگي هاي مهم اتو بخار تفال مدل FV4980 به شمار مي رود كه اين سيستم مانع از چكه كردن آب بر روي لباس ها و لكه كردن آنها مي شود.

تفال كمپاني شناخته شده فرانسوي است كه از بدو تاسيس تاكنون با عرضه محصولات خانگي به خوبي در بازار درخشيده و از همان ابتدا عرضه محصولات متنوع همراه با تكنولوژي هاي جديد و رضايت مشتريان را سرلوحه كار خود قرار داد و اكنون توانسته طرفداران بسياري را به خود اختصاص دهد.

خصوصيات محصول تفال

توان بالاي اين اتو 2600وات است. ميزان بخاردهي لحظه اي 180گرم در دقيقه بوده و بخاردهي پيوسته 40گرم در دقيقه است. سيستم هوشمند تشخيص جنس لباس را دارا است و قطع كن اتوماتيك براي ايمني بيشتر و جلوگيري از سوختگي مي باشد. جنس كفي از سراميك با فناوري Durilium Airglide است و طول سيم 2متر و همچينين سيستم ضد چكه و قابليت بخاردهي عمودي را دارد.اتو تفال 4980 يكي از محصولات با كيفيت ساخت شركت تفال فرانسه مي باشد.كيفيت ساخت اين اتو فوق العاده بالاست و از مواد اوليه بسيار با كيفيتي براي ساخت آن استفاده شده است.

مهم ترين و جذاب ترين ويژي اين اتو سيستم هوشمند تشخيص جنس لباس Tefal Smart Protect مي باشد. از اتو كردن راحت تر و سريعتر با آهن بخار با استفاده از سيستم Tefal Smart Protect لذت كافي را خواهيد برد. اتو تفال 4980 با كاربرد ساده فقط يك تنظيم دما دارد كه براي اتو كردن انواع پارچه مناسب است. پس مي توانيد انواع شلوار جين و ابريشمي را با خيال راحت بدون خطر سوختن و به صورت اتوماتيك اتوكشي نماييد. تفال براي جنس كفي اين اتو از سراميكي خاص با فناوري Durilium Airglide استفاده كرده است. اين كفي 33% حركت اتو روي پارچه را راحت تر و نرم تر مي نمايد.

راهنماي استفاده بهينه از اتوبخار

همچنين به منظور اتو كشي سريع و بي دردسر، سوراخ هاي بخار بيشتر در نوك، كناره ها و مركز كفي قرار داده شده است. بنابراين حداكثر توزيع بخار در اتوكشي تضمين مي گردد.اتوبخار تفال با توان 2600وات به سرعت گرم مي شود و بخار مداوم 40 گرم در دقيقه را براي سهولت در صاف كردن چروك ها فراهم مي كند. افزايش بخار تا 180 گرم در دقيقه، پارچه هاي خيلي چروك را در يك لحظه از بين برود. اتو تفال 4980 به منظور ايمني بيشتر از سيستم قطع كن اتوماتيك بهره مي برد. سيستم ضد چكه اتو بخار FV4980 در هر تنظيم دما از نشت قطره هاي ناخواسته آب جلوگيري مي كند. سيستم خود تميز كننده يا سيستم ضد رسوب نيز مانع از رسوب قطرات آب در داخ مخزن مي شود كه اين تكنولوژي و فناوري ها باعث طول عمر بيشتر دستگاه مي شوند.

اين دستگاه همچنين با سيستم خاموش شدن خودكار پس از چند دقيقه اتو را به صورت ايمن خاموش مي كند. اتو يكي از لوازم ضروري و كارآمد در خانه است. براي داشتن يك اتوي باكيفيت در خانه، اتو بخار تفال مدل FV4980 را پيشنهاد مي كنيم. اين اتو بخار تفال با توان 2600 وات كه گفته شد، داراي يك محافظ فلزي و يك صفحه ضد زنگ با سوراخ هاي براي توزيع يكنواخت بخار است تا چين و چروك ها را سريع تر از بين ببرد.

نكات منحصر به فرد در طراحي اين محصول

مخزن اتو با گنجايش 270 ميلي‌ليتر طراحي شده و حالت نيمه ‌شفاف آن اجازه داده كه بتوانيد از ميزان آب باقي‌ مانده‌ي دستگاه مطلع شويد. اتو بخار Tefal FV4980 در حالت پيوسته تا ميزان 40 گرم در دقيقه بخار توليد مي كند و در حالت بخاردهي لحظه‌اي اين ميزان تا 180 گرم در دقيقه هم مي رسد كه عميق ترين چروك ها را از بين مي برد. همچنين تفال براي افزايش ايمني، اتو بخار تفال مدل FV4980 بخار را به تكنولوژي خاموش‌ شدن خودكار نيز تجهيز كرده است. سيستم ضد چكه از ديگر ويژگي هاي مهم اين دستگاه به شمار مي رود كه اين سيستم مانع از چكه كردن آب بر روي لباس ها و لكه كردن آنها مي شود.

قيمت اتوبخار تفال

 جهت اطلاع يافتن از قيمت اتوي تفال در اين مدل و خريد ان به سايت اينترنتي ما در “تاپ فروش” مراجعه كنيد.

منبع سايت تاپ فروش بانه :
اتوبخارتفال FV4980

https://topfroosh.com/shop/اتوبخارتفال-fv4980/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.