خردكن فيليپس مدل HR1398

بهترين اخبار و اطلاعات جامع لوازم خانگي را در اينجا بيابيد

خردكن فيليپس مدل HR1398

۱۹ بازديد

ارتفاع : 30 سانتي متر
پهنا : 20 سانتي متر
جنس بدنه : پلاستيك
توان : 500 وات
ولتاژ : 240-220 ولت
تنظيمات سرعت : ندارد
چرخش دو طرفه : ندارد
نحوه عملكرد : دكمه فشاري
جنس ظرف خرد كن : پلاستيك
جنس تيغه : استيل ضد زنگ
جنس ظرف خرد كن : پلاستيك
قابليت شستشوي اجزا (به جز بدنه اصلي) در ماشين ظرفشويي : دارد
ظرفيت ظرف خردكن : 1.5 ليتر
تيغه : 4 پره
طول سيم : 1متر
همزن : ندارد
قابليت توربو : ندارد
ساير ويژگي ها
4 عدد تيغه
كاسه پلاستيكي
سهولت استفاده با فشار يك دست
قادر به خرد كردن گوشت، آجيل، سبزيجات و پنير
قابليت تهيه انواع نوشيدني هاي يخي، سوپ ها و سس ها

منبع سايت تاپ فروش بانه :
خردكن فيليپس مدل HR1398

خردكن فيليپس مدل HR1398 https://topfroosh.com/shop/خردكن-فيليپس-مدل-hr1398/ https://topfroosh.com/shop/خردكن-فيليپس-مدل-hr1398/#respond فروشگاه اينترنتي تاپ فروش Sun, 14 Feb 2021 19:49:03 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=906

ارتفاع : 30 سانتي متر
پهنا : 20 سانتي متر
جنس بدنه : پلاستيك
توان : 500 وات
ولتاژ : 240-220 ولت
تنظيمات سرعت : ندارد
چرخش دو طرفه : ندارد
نحوه عملكرد : دكمه فشاري
جنس ظرف خرد كن : پلاستيك
جنس تيغه : استيل ضد زنگ
جنس ظرف خرد كن : پلاستيك
قابليت شستشوي اجزا (به جز بدنه اصلي) در ماشين ظرفشويي : دارد
ظرفيت ظرف خردكن : 1.5 ليتر
تيغه : 4 پره
طول سيم : 1متر
همزن : ندارد
قابليت توربو : ندارد
ساير ويژگي ها
4 عدد تيغه
كاسه پلاستيكي
سهولت استفاده با فشار يك دست
قادر به خرد كردن گوشت، آجيل، سبزيجات و پنير
قابليت تهيه انواع نوشيدني هاي يخي، سوپ ها و سس ها

منبع سايت تاپ فروش بانه :
خردكن فيليپس مدل HR1398

خرد كن فيليپس مدل 1398

دستگاه خردكن برقي يكي از وسايل و تجهيزات پر مصرف و كاربردي آشپزخانه است. خانم‌هاي شاغل زمان زيادي براي آماده‌سازي مواد اوليه ندارند و ترجيح مي‌دهند از دستگاه‌هايي استفاده كنند كه كار را براي آن‌ها راحتتر مي‌كند. يكي از اين دستگاه ها خرد كن برقي است . دستگاه‌هاي خردكن از جمله ملزومات آشپزخانه هستند كه سرعت آماده‌سازي غذا را افزايش مي‌دهند. در حال حاضر برندها و مدل‌هاي زيادي از اين دستگاه در بازار وجود دارد و اين موضوع در زمان خريد ما را سردرگم مي‌كند. با اطلاع از قطعات تشكيل‌دهنده، نحوه كاركرد و البته با در نظر گرفتن تعداد اعضاي خانواده مي‌توانيم انتخاب درست‌تري داشته باشيم.
در ادامه درمورد برخي از ويژگي هاي يك خرد كن صحبت كرديم كه به شما در انتخاب محصولي مناسب سليقه و همچنين مناسب آشپزخانه و كارتان كمك مي كند.

قدرت موتور دستگاه خردكن برقي

طبيعتاً هر چقدر قدرت و توان موتور دستگاه بالاتر باشد، سرعت آن نيز افزايش پيدا كرده و در مدت زمان كوتاهتري سبزيجات و ميوه‌ها را خرد مي‌كند. قدرت موتور را مي‌توانيد از اطلاعات داخل كاتالوگ يا بر روي بدنه دستگاه بخوانيد.

سرعت موتور خردكن برقي

هر چقدر دستگاه سرعت بالاتري داشته باشد در فاصله زماني كمتري مواد غذايي آماده شده و انرژي كمتري نيز صرف خواهد شد و اين به مفهوم انجام سريع تر كارها مي باشد . برخي از دستگاه‌هاي خردكن داراي چند سرعت هستند و مي‌توانيد با توجه به نياز خود سرعت دستگاه را تنظيم كنيد. اما مدل‌هايي نيز موجود هستند كه تنها يك سرعت موتور دارند، بنابراين در زمان خريد به اين موضوع دقت كنيد كه دستگاه خردكن شما داراي چند وضعيت سرعت است.

تعداد وضعيت سرعت موتور خردكن برقي فيليپس

اگر شما در هنگام استفاده از خرد كن نياز داريد تا مقدار اندازه ي خرد شدن و ريز شدن مواد را مشخص و كنترل كنيد تعداد وضعيت‌ هاي سرعت خردكن مناسب كار شماست و شما بايد خرد كني را تهيه كنيد كه داراي اين ويژگي باشد . در اين شرايط مواد غذايي به اندازه نياز شما خرد خواهند شد. اگر اندازه ريز و درشتي مواد غذايي براي شما تفاوتي ندارد مي‌توانيد يك دستگاه خردكن برقي با يك سطح سرعت تهيه كنيد. در غير اين صورت، دستگاهي خريداري كنيد كه امكان تنظيم سرعت را دارد.

دستگاه خردكن تك كاره يا چندكاره

اولين كاربرد دستگاه‌هاي خردكن، خرد و ريز كردن انواع سبزيجات و ميوه‌ها در اندازه‌هاي مختلف است. اما برخي از دستگاه‌هاي خردكن برقي امكان آماده‌سازي انواع سس و نوشيدني را نيز دارند. اگر شما قصد داشتيد كه يك خرد كن چند كاره را تهيه كنيد توجه داشته باشيد كه در اين دستگاه ‌ها بايد قدرت موتور و سرعت آن يا به عبارتي تعداد چرخش تيغه بر حسب دور در دقيقه بالا باشد.

تعداد و نوع تيغه‌هاي خردكن برقي فيليپس

تعداد و نوع تيغه‌هاي دستگاه خردكن بستگي به مدل دستگاه دارد. دستگاه‌هاي خردكن چندكاره داراي چندين مدل تيغه هستند كه براي خرد كردن انواع مختلف سبزيجات و ميوه‌ها طراحي شده‌اند. جالب است بدانيد كه برخي از دستگاه‌هاي خردكن امكان رنده كردن مواد غذايي را نيز دارند. البته لازم به ذكر است كه برخي تيغه‌ها در برخي از مدل‌هاي دستگاه‌هاي خردكن بهگونه اي است كه داراي ۴ تيغه كنار هم هستند كه منجر به افزايش سرعت و خرد شدن يكنواخت مواد غذايي مي شود.

جنس تيغه‌هاي خردكن برقي

جنس تيغه خردكن از اهميت بسيار زيادي برخوردار است. علاوه بر جنس تيغه، ضخامت و محكمي آن نيز مهم است چون تيغه‌هاي نازك ممكن است در سرعت بالاي چرخش دستگاه و در برخورد با مواد غذايي سفت، به زودي بشكنند. تيغه‌هاي دستگاه خردكن بايد از جنس استيل ضد زنگ باشد تا به مرور زمان آسيب نبينند و بر كيفيت مواد غذايي تأثير منفي نگذارند. لازم به ذكر است كه تيغه‌هاي از جنس استيل طول عمر بالاتري نيز دارند. در برخي دستگاه‌هاي خردكن برقي تيغه ها از جنس آلياژ خاصي تهيه شده‌اند كه براي تيز كردن آنها كافيست آنها را در فريزر قرار دهيد و البته ضد زنگ هم هستند.

گنجايش يا ظرفيت ظرف خردكن برقي

اندازه ظرف خردكن بستگي به نياز شما و تعداد اعضاي خانواده‌تان دارد. اگر هر روز از اين وسيله براي خرد كردن مواد غذايي استفاده مي‌كنيد و تعداد اعضاي خانواده شما بالاست و يا حتي رفت و آمد مهمان به خانه ي شما زياد است ، قطعاً بايد دستگاهي خريداري كنيد كه ظرف آن گنجايش مواد بيشتري را داشته باشد. در مورد دستگاه‌هاي چندكاره كه قابليت تهيه سس و نوشيدني را دارند، دقت كنيد كه ظرف بايد مدرج باشد. اين نكته را هم فراموش نكنيد كه خرد كني تهيه كنيد كه ظرف آن از پارچ جدا شود تا براحتي بتوانيد آن را تخليه كنيد.

جنس ظرف خردكن فيليپس

ظرف دستگاه خردكن برقي مي‌تواند از شيشه يا پلاستيك شفاف باشد. ظروف شيشه‌اي عمري طولاني داشته اما وزن دستگاه را افزايش مي‌دهند و احتمال شكستن آن‌ها هم وجود دارد. از طرفي ظروف شيشه‌اي از سلامت بالايي برخوردار هستند در حالي كه ظروف پلاستيكي ممكن است در طولاني مدت بوي مواد غذايي را به خود بگيرند. البته ظروف پلاستيكيقابليتي كه دارند اين است كه سبك و نشكن هستند، پس با توجه به نياز خود دستگاهي را انتخاب كنيد كه داراي يكي از اين ظروف باشد.

قابليت شستشوي خردكن فيليپس

قطعات دستگاه بايد به گونه‌اي طراحي شده باشند كه براحتي جدا شده و امكان شستشوي آن در ماشين ظرفشويي يا با دست وجود داشته باشد. ظرف، پارچ و تيغه‌ تمامي دستگاه‌هاي خردكن برقي از هم جدا مي‌شوند بنابراين پس از هر بار استفاده آن‌ها را به خوبي تميز كنيد تا هم عمر دستگاه افزايش يابد و هم اينكه قطعات آن بوي مواد غذايي را به خود نگيرند.

قفل ايمني خردكن فيليپس

تمامي دستگاه‌هاي برقي بايد داراي قفل ايمني باشند. به اين ترتيب تا زماني كه تيغه‌ها و ظرف به درستي در جاي خود قرار نگرفته باشند و دستگاه قفل نشده باشد، موتور آن روشن نشود . وجود اين قفل ايمني از بيرون ريختن مواد غذايي در حين كار نيز جلوگيري مي‌كند.

سطح صدا خردكن فيليپس

برخي از دستگاه‌هايي كه داراي موتور قدرتمندي هستند، سر و صداي زيادي هم دارند. البته دستگاه‌هايي كه موتور و تجهيزات با كيفيتي دارند، معمولاً بي‌صدا هستند. در صورت امكان قبل از خريد دستگاه خردكن برقي آن را در فروشگاه امتحان كنيد و ميزان صداي آن در حين كار را بررسي كنيد.

ويژگي هاي خردكن فيليپس مدل 1398

خردكن فيليپس مدل 1398 دستگاهي كوچك و زيبا و قوي كه كارايي بالايي دارد. خردكن مدل 1398 مخزني با حجم مناسب از جنس پلاستيك دارد ظرفيت كاسه‌ي خرد كن 1398 فيليپس 1.5 ليتر است. البته با خرد شدن مواد داخل كاسه چون مواد حجم مي‌گيرند نبايد كاسه را به صورت كامل پر كرد. اگر تا 1.25 ليتر ماده را در آن بريزيم، اندازه‌ي ايده آلي است. ظرف پلاستيكي قابل گرم شدن در ماكروويو نيز هست به شرطي كه قطعات فلزي داخل آن نباشد. تيغه‌هاي استيل ضدزنگ و تيز دستگاه در كاسه نصب مي‌شوند.

تيغه هاي خردكن فيليپس

دو تيغه دارد كه هر تيغه 2 پره است. در مجموع 4 پره با هم عمل خرد كردن رادر خردكن HR 1398 فيليپس انجام مي‌دهند. دو پره در بالا و دو در پايين به كمك هم به بهترين نحو كار خود را به انجام مي‌رسانند. با گذاشتن در يا درواقع همان موتور دستگاه روي ظرف، با فشار دادن قسمت بالايي در كه به‌عنوان دكمه عمل مي‌كند به چرخش در مي‌آيند.

توان موتور خردكن فيليپس

قدرت موتور خردكن فيليپس 500 وات مي باشد كه مي تواند در مدت زمان كوتاهي مواد غذايي را خرد نمايد. اين خردكن قابل‌استفاده براي ريز كردن مواد غذايي مختلف مانند انواع سبزيجات و پياز، مغزها و حتي گوشت است. كافي است در را گذاشته و روي قسمت پلاستيكي بالايي كه در اين مدل به رنگ‌هاي خاكستري و مشكي است فشار وارد كنيد.

ويژگي هاي خردكن فيليپس

طول مناسب سيم برق به‌راحتي استفاده از اين دستگاه كمك مي‌كند. وجود دو جفت تيغه در خردكن فيليپس HR1398 قابليت آن را افزايش مي دهد. اين خردكن قابل ‌استفاده براي ريز كردن مواد غذايي مختلف مانند انواع سبزيجات و پياز، مغزها و حتي گوشت است. اجزاي غير برقي دستگاه قابل شستشو در ماشين ظرف‌شويي هستند. خردكن فيليپس مدل 1398 باكيفيت بالاي ساخت و در تركيب رنگي مختلف، براي همه سليقه هاي ساخته شده مي شود.

قدرت و توان خردكن فيليپس HR1398

اگر در بين دستگاه هاي خرد كن به دنبال يك محصول بسيار ايده ال و با كيفيت هستيد مي توانيم خرد كن 1398 فيليپس را به شما پيشنهاد بدهيم . به جرات مي توان گفت كه اين دستگاه ميتواند يكي از بهترين انتخاب هاي شما باشد. اين خرد كن با قدرت 500 وات طراحي شده است. اين قدرت به شما كمك مي كند كه هر نوع ماده اي را باسرعت و كارايي بسيار بالا خرد و ريز كنيد. اين موضوع قابل توجه است كه موتور اين خرد كن از قطعات بسيار با كيفيت طراحي شده است . همين امر سبب شده كه طول عمر دستگاه افزايش پيدا كند و دستگاه بادوام باشد . خردكن 1398 فيليپس يك دستگاه ساده و جمع و جور و در عين حال قدرتمند و با بازدهي بالاست كه با استفاده از آن ميتوانيد به سرعت سبزي ، سير و پياز ، گوشت ، انواع مغزها و غيره را خرد كنيد.

ظرفيت بالا و تيغه هاي با كيفيت

يكي از ويژگي هاي چشم گير يك دستگاه كه كاربردش در خرد كردن مواد است همانطور كه از اسمش پيداست قابليت خرد كردن مواد غذايي به شكل ممكن است . كه اين ويژگي علاوه براين كه به موتور پر قدرت به وجود يك عدد تيغه ي تيز و بران باجنس عالي و كيفيت بالا نياز دارد . مانند خرد كن فيليپس 1398 كه بر خلاف بيشتر خرد كن ها به جاي 2 تيغه از 4 تيغه بهره ميبرد و جنس تيغه هاي اين دستگاه نيز از جنس استيل ضد زنگ ساخته شده است كه بسيار تيز و محكم بوده و هرگز كند نميشود. اين خرد كن داراي ظرف 1.5 ليتري شفاف و مدرج مي باشد كه حجم تقريبا زيادي از مواد را در خود جاي ميدهد و براحتي ميتوانيد بر ميزان خرد شدن مواد درون ظرف نظارت داشته باشيد.

نحوه ي كار با خرد كن فيليپس مدل 1398

نحوه ي كار و روشن و خاموش كردن اين دستگاه بسيار آسان است و پس از بستن درب با فشار موتور دستگاه به پايين خردكن براحتي شروع به كار ميكند. همچنين اين سيستم باعث شده تا قبل از بستن درب دستگاه عمل نكند يعني اين دستگاه مجهز به قفل ايمني است و در اين صورت خردكن كاملا ايمن مي باشد. تيغه و پارچ اين دستگاه براحتي از هم جدا شده و قابل شستشو در ماشين ظرفشويي مي باشند و درنتيجه پس از هر بار استفاده به راحتي ميتوانيد آن را تميز كنيد.

مشخصات فني خرد كن فيليپس مدل HR1398

ارتفاع : 30 سانتي متر
پهنا : 20 سانتي متر
جنس بدنه : پلاستيك
توان : 500 وات
ولتاژ : 240-220 ولت
تنظيمات سرعت : ندارد
چرخش دو طرفه : ندارد
نحوه عملكرد : دكمه فشاري
جنس ظرف خرد كن : پلاستيك
جنس تيغه : استيل ضد زنگ
جنس ظرف خرد كن : پلاستيك
قابليت شستشوي اجزا (به جز بدنه اصلي) در ماشين ظرفشويي : دارد
ظرفيت ظرف خردكن : 1.5 ليتر
تيغه : 4 پره
طول سيم : 1متر
همزن : ندارد
قابليت توربو : ندارد
ساير ويژگي ها
4 عدد تيغه
كاسه پلاستيكي
سهولت استفاده با فشار يك دست
قادر به خرد كردن گوشت، آجيل، سبزيجات و پنير
قابليت تهيه انواع نوشيدني هاي يخي، سوپ ها و سس ها

قيمت خرد كن فيليپس مدل HR1398

با توجه به توضيحاتي كه داده شد مي توان به اين نتيجه رسيد كه وجود يك عدد از دستگاه هاي خرد كن در برخي خانه ها بسيار ضروري است . بخصوص براي خانم هاي شاغلي كه وقت درست كردن غذا و خرد كردن مواد غذايي به صورت سنتي را ندارند . شكي نيست كه خرد كردن مواد غذايي با دست و به صورت سنتي كاري طاقت فرسا محسوب مي شود ، مخصوصا اگر در حجم زياد انجام گيرد. با وجود اين ها همه پيشنهاد ما به شما دستگاه خرد كن فيليپس مدل HR1398 مي باشد اگر قصد خريد دستگاه خرد كن فيليپس مدل HR1398 را داريد ميتوانيد با مراجعه به وب سايت تاپ فروش قيمت آن را مشاهده و دستگاه را سفارش دهيد.

منبع سايت تاپ فروش بانه :
خردكن فيليپس مدل HR1398

https://topfroosh.com/shop/خردكن-فيليپس-مدل-hr1398/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.