جاروبرقي فيليپس مدل 9170

بهترين اخبار و اطلاعات جامع لوازم خانگي را در اينجا بيابيد

جاروبرقي فيليپس مدل 9170

۲۰ بازديد

  • لوله تلسكوپي: دارد
  • فيلتر بهداشتي: دارد
  • نوع فيلتر خروجي: HEPA 13
  • قابليت جذب مايعات: خير
  • پاكت جارو برقي: دارد
  • سيم جمع كن خودكار: دارد
  • كنترل روي دسته: ندارد
  • محدوده توان مصرفي: 2000 تا 2500 وات
  • قابليت فشرده‌سازي زباله: ندارد
  • ترموستات موتور: دارد

منبع سايت تاپ فروش بانه :
جاروبرقي فيليپس مدل 9170

جاروبرقي فيليپس مدل 9170 https://topfroosh.com/shop/جاروبرقي-فيليپس-مدل-9170/ https://topfroosh.com/shop/جاروبرقي-فيليپس-مدل-9170/#respond فروشگاه اينترنتي تاپ فروش Wed, 17 Feb 2021 19:42:27 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=987

  • لوله تلسكوپي: دارد
  • فيلتر بهداشتي: دارد
  • نوع فيلتر خروجي: HEPA 13
  • قابليت جذب مايعات: خير
  • پاكت جارو برقي: دارد
  • سيم جمع كن خودكار: دارد
  • كنترل روي دسته: ندارد
  • محدوده توان مصرفي: 2000 تا 2500 وات
  • قابليت فشرده‌سازي زباله: ندارد
  • ترموستات موتور: دارد

منبع سايت تاپ فروش بانه :
جاروبرقي فيليپس مدل 9170

جاروبرقي فيليپس مدل 9170

جاروبرقي فيليپس مدل 9170 به دليل قدرت بالا و كيفيت عالي و صدايش كه پايين و كم است به عنوان يكي از بهترين هاي جاروبرقي ها به شمار مي رود. از بهترين ويژگي هاي اين جاروبرقي مي توان به استفاده از فيلتر HEPA 13  و كيسه بزرگ 4 ليتري در كنار پاروي 3 در 1 آن گفت كه علاوه بر تضمين تميز ساختن منزل شما، از بين بردن  موارد آلرژي زا به مقدار زياد را نيز تضمين مي سازد. قدرت ورودي 9170 برابر با 2200 وات مي باشد كه با توان مكش 500 وات هر نوع آشغال و مواردي را بلعيده و تمامي سطوح منزل شما مانند : سراميكي، موكت، قالي و غيره را به صورت كامل تميز مي سازد. طول بالاي خرطوم و همچنين سيم اين جاروبرقي شعاع عملكرد آن را نسبت به جاروبرقي هاي ديگر بيشتر كرده و نياز به تعويض مكان سيم را از بين مي برد.

جاروبرقي به دليل استفاده زياد در روزمره از آن وسايلي است كه بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد. براي خريد جاروبرقي مورد نظرتان بايد تمام جوانب را بسنجيد تا جاروي مورد نظر خودتان را انتخاب كنيد. وزن اين مدل جاروبرقي حدود ۶٫۳ كيلوگرم و از نوع جاروبرقي هاي كيسه دار است. اين مدل جاروبرقي با داشتن موتور ۲۲۰۰ وات و قدرت مكش  العاده تا۵۰۰ وات را دارد. گنجايش مخزن جاروبرقي فيليپس مدل 9170/01 ، 4 ليتر ظرفيت دارد كه با فشرده سازي گرد و خاك دركيسه نيازي به تعويض زود هنگام پاكت نمي باشد. گرد و غبار  بر‌روي لوازم باعث مي شود تا از درخشندگي و زيبايي آن كاسته شود.

جاروبرقي فيليپس يك مكنده حرفه اي!

 يكي از مهم‌ترين كالايي كه در منزل وجود دارد فرش و قاليچه است كه تميز بودن آن سبب بهتر ديده شدن نقش و نگار خواهد شد و در زيبايي منزل موثر است. براي تميز كردن آسان فرش شما نياز به يك جاروبرقي باكيفيت داريد تا بتوانيد ساليان سال از آن استفاده كنيد و از عملكردش رضايت كامل را داشته باشيد. شركت فيليپس اقدام به توليد جاروبرقي فيليپس FC9170  نموده است. جاروبرقي فيليپس مدل FC9170 از بهترين جاروبرقي‌هاي موجود در بازار است كه توانسته با عملكرد بالاي خود پاسخگوي نياز همه‌ باشد. شركت فيليپس اين اطمينان را براي شما فراهم كرده است، تا با خريد اين جاروبرقي ساليان سال بدون عيب و نقص بتوانند از آن براي نظافت منزل خود استفاده نمايند.

مشخصات جاروبرقي 9170 فيليپس

از ويژگي‌هاي بارزجاروبرقي 9170 فيليپس مي‌توان به قدرت موتور 2200 واتي، لوله تلسكوپي و فيلتر هواي HEPA13 اشاره نمود كه در ادامه توضيحات بيشتري درباره اين محصول خواهيم داد. بسيار با كيفيت ساخت آلمان با قدرت مكندگي 700 وات اين مدل جاروبرقي يكي از پرفروش ترين ها به شمار مي ايد. اين جاروبرقي داراي كيسه مي باشد كه كيسه هاي آن به صورت يكبار مصرف در بازار عرضه مي شوند و همچنين  نياز نيست نگران عوض كردن زود به هنگام  كيسه ها و صرف هزينه براي آن ها باشيد چون با ظرفيتي كه  در اختيار شما قرار داده بسيار دير به دير كيسه ها پر مي شوند و نياز به تعويض پيدا مي كنند. ظرفيت آن برابر 4.5 ليتر طراحي شده است.

كيسه هاي اين مدل جاروبرقي مخصوص جمع آوري گرد و خاك طراحي و توليد شده اند. همچنين براي اينكه كاربر به پر بودن كيسه جارو پي ببرد نيازي نيست كه هربار قدرت كشش جارو را برانداز كند. بلكه بوش براي راحتي كاربر يك نشانگرجهت پر بودن يا نبودن كيسه روي جارو طراحي كرده كه از اين طريق كاربر را از وضعيت كيسه ها آگاه مي كند. طول سيم اين جاروبرقي 15 متر طراحي شده است كه كاربر مجبور نباشد براي فواصل طولانيتر هربار جاي پريز را عوض كرده و جارو را جابجا كند. اين جارو اين قابليت را دارد كه كاربر براي هر نوع سطحي اندازه و قدرت كشش را خودش تنظيم نمايد. همچنين براي روشن و خاموش كردن روي بدنه خود داراي يك ولوم چرخشي مي باشد.

امكانات جاروبرقي فيليپس

 اين مدل جاروبرقي داراي فيلتر Hepa13 گنجايش مخزن: 4 ليتر، مجهز به لوله تلسكوپي ، مجهز به فيلتر بهداشتي ، قدرت موتور 2200 وات ، مجهز به سيم جمع‌كن است. داشتن فيلتر خروجي هواي عالي از امتيازات ديگر اين جاروبرقي است. جاروبرقي فيليپس مدل 9170 مجهز به فيلتر HEPA 13 است كه اين فيلتر در اين جاروبرقي پيشرفته فيليپس موجب مي‌شود تا 99 درصد گرد و غبار، پرز و مو و كرك خانگي موجود در كيسه از دستگاه خارج نشود. هنگام كشيدن جارو، مهم‌ترين چيز نوع پارويي باشد تا بتواند باب‌ميل شما انواع آشغال را از روي زمين جمع‌آوري كند. با خريد جاروبرقي فيليپس مدل 9170 نگران اين موضوع نباشيد. زيرا شركت هميشه پيشرو در تكنولوژي فيليپس توانسته پارويي سه كاره را براي اين محصول طراحي كند.

پارويي داراي دريچه مخصوصي است تا ريزترين پرز‌ها و گرد و غبار‌هاي موجود روي فرش را به زيبايي هر‌چه تمام‌تر براي شما جمع‌آوري كند. اين پارويي با داشتن قلم مو در دو طرف پارويي امكان جمع آوري ذرات ريز  را براي شما فراهم مي‌كند. يك دريچه بزرگ در جلوي پارويي تهويه شده است كه همزمان با جمع‌آوري ذرات ريز. زباله‌هاي بزرگ نيز توسط مكش فوق‌العاده اين جاروبرقي فيليپس 2200 وات جمع‌آوري مي‌شوند. بنابراين با داشتن اين‌چنين پارويي بر روي جاروقي به راحتي منزل خود را تميز كنيد.

ويژگي هاي ديگر اين جاروبرقي

انواع جاروبرقي‌هاي امروزي به دليل بهداشت بيشتر و سالم‌تر ماندن موتور دستگاه از كيسه‌هاي يكبار مصرف براي جاروبرقي استفاده مي‌كنند.  كيسه جاروبرقي فيليپس مدل 9170 به گونه‌اي طراحي شده است كه همانند كيف دستي مي‌باشد تا هنگام خروج كيسه بتوانيد به‌راحتي هرچه تمام تر آن را از دستگاه جدا كنيد. همچنين كيسه جاروبرقي فيليپس داراي حجم 4 ليتر است پس نگران پر شدن سريع ان نباشيد.  از ويژگي ديگر جاروبرقي فيليپس 2200 وات ميتوان به استفاده كردن از كيسه دائمي اشاره كرد. بنابراين اگر مي‌خواهيد در هزينه خود صرفه‌جويي كنيد مي‌توانيد از كيسه دائمي براي اين جاروبرقي  استفاده كنيد. جاروبرقي فيليپس داراي  سيم جمع‌كن خودكار  كه اين از ويژگي هاي يك جاروبرقي منظم و دقيق است.

پس از پايان كار، جاروبرقي فيليپس را از برق خارج كرده و سپس با فشردن دكمه تعبيه شده بر روي دستگاه، سيم برق آن را جمع آوري خواهيد كرد. مهم‌ترين گزينه در خريد يك جاروبرقي خوب، داشتن لوله مناسب براي نظافت مي‌باشد. اين جاروبرقي داراي لوله تلسكوپي مي‌باشد كه اين قابليت به شما امكان تنظيم ارتقاع را مي‌دهد تا هنگام تميز كردن سطوح مختلف منزل لوله تلسكوپي را به ميزان قدتان تنظيم كنيد. توان مكش بسيار زيادي  در دهانه دارد و مدت‌زمان جارو كردن را كاهش مي‌دهد تا در مصرف انرژي صرفه‌جويي شود. اين جاروبرقي مواد جمع‌آوري‌شده را در كيسه مخصوص جمع‌آوري مي‌كند و با گنجايش بالايي كه دارد نيازي نيست كه تند تند كيسه را خالي كنيد.

 سر جارو با طراحي خاصي كه دارد مي‌تواند در هر گوشه و كناري فعاليت خود را به نحو احسن انجام دهد. لوله تلسكوپي مدل FC9170   مي‌تواند كوتاه و بلند شود و براي افراد با هر قدي تنظيم شود. روي بدنه اين مدل دو دكمه براي قطع و وصل جريان برق و همچنين جمع‌كردن سيم برق  دارد. پيچ تنظيم قدرت نيز در قسمت وسط دستگاه وجود دارد. 

بدنه ضد خش اين محصول

يكي از بهترين شركت ها در توليد لوازم خانگي فيليپس است. اين توليد كننده در كيفيت بالا نه تنها مختص لوازم روشنايي است بلكه ساير لوازم برقي توليدي اين شركت نيز بالاترين كيفيت ها را در سطح جهاني دارد. توانسته اند رضايت مشتريان خود را از خريد به دست آورند. از ويژگي هاي جالب جاروبرقي فيليپس مدل FC9170/01 استفاده از كيسه به شكل كيف دستي است كه استفاده ازآن  تعويض آن را بسيار آسان مي كند.

از ديگر ويژگي هاي ديگر اين جاروبرقي فيليپس مدل FC9170/01 طراحي زيبا و بدنه ضد خش آن است كه تا سال ها ظاهر شيك و زيباي خود را حفظ مي كند. يكي از مشكلات استفاده از كالاهاي خارجي اين است كه لوازم انها به راحتي در بازار پيدا نمي شود اما در اين مدل جارو به وفور در تمام نمايندگي ها و فروشگاه هايكه لوازم جانبي و يدكي آن ها سخت پيدا مي شود و گاهي اوقات نيز نمي توان قطعه مورد نيازتان را پيدا كنيد اما در مورد جاروبرقي فيليپس مدل FC9170/01 لوازم جانبي مانند فيلتر و كيسه مورد نظر در نمايندگي هاي معتبر وجود دارد بنابراين نگراني بابت خريد لوازم جانبي نداشته باشيد.

قيمت و ديگر مشخصات جاروبرقي فيليپس

هرچند با وجود نوسانات بازارهاي داخلي و خارجي و اعمال تحريم ها عليه ايران قيمت محصولات خارجي نيز تغييرات بسياري داشته و نمي توان راجع به قيمت آن ها اظهار نظر قطعي كرد.يك ويژگي فوق العاده در تمام محصولات توليدي فيلپس طراحي جمع و جور و بدنه ي مستحكم آن هاست. كوچك بودن اين جارو برقي باعث مي شود فضايي كم را در خانه به آن اختصاص دهد. چرخ هاي پلاستيكي زير دستگاه سر خوردن راحت آن روي فرش و سراميك را به ارمغان مي آورد.

يك ويژگي خاص اين جاروبرقي فيليپس سري مثلثي آن است كه به واسطه ي آن شما مي توانيد تمام گوشه و كناره هاي خانه يتان از جمله زير كابينت ها، زير مبل ها، ميز و… را كامل تميز كنيد. نمايشگر ال اي دي روي دستگاه پر شدن مخزن را به شما نشان مي دهد. سيم دستگاه پس از هر بار كار كردن با سيم جمع كن خودكار جمع مي شود و در نتيجه آسيبي متوجه آن نخواهد شد.

 كيسه ي جذب گرد و غبار معادل 4 ليتر در دستگاه تعبيه شده است. رنگ آبي تيره و مشكي جلوه اي بسيار خاص به دستگاه بخشيده است. وزن كم اين دستگاه توانايي جابه جايي آن را بسيار آسان مي كند.

اطلاع از قيمت ها

جهت اگاهي پيدا كردن از قيمت جاروبرقي فيلتيس 9170 به سايت ما در تاپ فروش مراجعه كنيد.

منبع سايت تاپ فروش بانه :
جاروبرقي فيليپس مدل 9170

https://topfroosh.com/shop/جاروبرقي-فيليپس-مدل-9170/feed/ 0

منبع :تاپ فروش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.